mandag 3. august 2015

Aiaiai. Dagen før premiere.


Kjære 4-klasses.

Jeg er utrolig skuffet på egne vegne men jeg må innse at dette går ikke.
Jeg får ikke skrevet referat.
Timene strekker ikke til.
Det er en gedigen nedtur fordi ingen av oss tidligere har misset et referat uansett hvor nedsyltet i andre oppgaver vi har vært.
Nå har jeg begynt på denne mailen på nytt etter å ha venta på at mobilen skulle skru seg på igjen etter at Edit trakk laderen ut av telefonen.
I forgårs holdt jeg på å drepe Tora fordi jeg var ukonsentrert under slag-prøvene. Jeg påstod at vi kunne gjøre fektingen vår uten telling og fektet henne deretter i hodet istedet for på skjoldet.
I går hadde jeg en samtale om bæsj mens andre øvet scener. Vi kom fram til at den kunne sammenlignes med sement. Ikke hard sement men sånn fersk nyblandet sement.
Fridas setning "En ny tid er kommet, en ny kurs er satt" har dukket opp flere ganger i bevisstheten min den siste uken.
Og når jeg går inn på facebook for å være flink å like innlegg og dele og sånn så må jeg forholde meg til at det nå er fullt av reklamer der for sånne store sykehustruser med plass til gigantiske bind i. Hvorfor jeg skulle trenge det fire måneder etter fødselen er det bare facebook som vet svaret på.
Og hun damen som reklamerer for trusene har på ingen måte født barn i det siste. Eller evver. Hun ser mer ut som hun har levd på salatblader siden hun var 14. Tenkte på å skrive et leserinnlegg om det men slo det fra meg. Reklamebransjen er drøy. Live with it.
Nå klyper Edit meg i puppen og prøver å rulle seg ut av sengen samtidig som hun jobber iherdig med å få dratt ut mobilledningen igjen. Jeg slutter her. Og beklager igjen at referatet uteble. Det er overraskende vanskelig å skulle gjøre noe som helst annet ved siden av å passe på baby. Kanskje er det noe fint med det også i denne multitasktidsalderen.

Veldig takknemlig for at jeg kan være med på spel til tross for manglende tilstedeværelse. Glad i dere flotte folk og gleder meg til å lage leven på spelplassen med dere ikveld! <3

Kyss og klem fra Ester og Edit. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar