søndag 13. november 2011

Espens beretninger fra virkeligheten (Flogg)






















Jeg vet ikke helt hvordan vi skal trenge igjennom.
Jeg tror det vil gå.
Jeg tror.
Jeg vet ikke.
Men jeg tror.
Mulig at jeg har for stor respekt.
Er for respektfull.
Full av respekt.
Full.
Faen.
Fra nå av bare respektløs.
Ravende respektøs.
Blottet for respekt skal jeg trenge igjennom.
Igjennom, sier jeg.
Og der, på den andre siden, skal det åpenbare seg.
Ett eller annet.
Der, på den andre siden, finner vi løsningen.
Vi er på jakt etter løsningen.
Vi er på en respektløs jakt etter løsningen.
Alternativt på en respektløs jakt.
Er det det vi er?
På en respektøs jakt?
Det høres masete ut.


Med all respekt
Espen Klouman Høiner









3 kommentarer:

  1. Med all respekt - et blogginnlegg helt etter min pipe.

    SvarSlett
  2. Ubetalelige bilder Ine, helt herrrlig! Til og med på fotos klarer du å ligne på en prikk på dem du etterligner - respekt :) (ikke ta dette ille opp Espen)

    SvarSlett
  3. Hvorfor skulle jeg ta det ille opp? Jeg blir regelrett smigret! Jeg har aldri sett så godt ut i hele mitt liv.

    SvarSlett