tirsdag 15. november 2011

Til info for våre eventuelle lesere

Hei dere (to?!) som følger denne herlige nye bloggen!

Bare sånn til informasjon, i tilfelle det er litt forvirrende eller oppleves som skikkelig internt, så er alle floggene
(Eldar introduserte Flogg = fake blogg, sannsynligvis inspirert av Dramatikkens hus forslag om at bloggen vår i utgangspunktet skulle hete Plogg- fordi det var en prosjektlogg. Flere i klassen hadde store problemer med å bruke begrepet Plogg i dagligtale, så etter at vi starta vår egen side har det pussig nok kokt bort..) svar på en oppgave vi fikk på work shopen vår (vi gir hverandre oppgaver for å inspirere og dra igang litt skapervirksomhet i prosessen; det funker som ei kule). Alle skal poste noe som om de er en annen i klassen. Vi trakk lodd. Det er morro!

Så kan dere jo bli kjent med oss alle på en ny måte.

Det er lov å spørre eller kommentere hvis man lurer på noe. Dere får nok svar.

Hvis det er jeg som svarer kommer dere til å oppleve masse feil og ivrig bruk av parentes, jeg ber på forhånd om unnskyldning, men har det veldig gøy med parenteser ((()))

2 kommentarer:

  1. Dere 2? hva! er det andre en meg som leser denne blogg/flogg/plogg? Hvem er det, hvor er du, hei hallo, er jeg i ferd med å bli paranoid, skizofren. Slik jeg kan se det er det bare meg. BARE MEG. jeg sa meg og så?

    SvarSlett
  2. Det er mottatt og godtatt. (Parentes)

    SvarSlett